Zakelijk

focus

debat bedrijfsbattle

Inhoud

Verschillende debattechnieken worden uitgebreid besproken en met de deelnemers worden de vaardigheden aangescherpt die benodigd zijn voor een goed debat. Aan de hand van interactieve oefeningen bespreken onze trainers verschillende debattips en -trucs. We kijken onder meer naar interessante voorbeelden uit de praktijk.

Doelgroep

Jong en oud.

Leerdoelen

  • besluitvormin
  • samenwerken maar ook alleen
  • krachtig je mening te verwoorden
Duur 1 tot 1,5 uur of lessenserie
Locatie Uw Locatie
Leeftijd 8 - 100 jaar
Deelnemers Maximaal 30 per ronde
Benodigdheden Lokaal met whiteboard of flipover en digiboard of TV met HDMI kabel, pen en papier.
Door ons verzorgd Docent, geluidsysteem

Neem Contact op

focus

Beinvloeden

Inhoud

De workshop begint met het beïnvloeden van keuzes. Vanuit je eigen ervaring merk je hoe snel je beslissingen kunt beïnvloeden. Daarna krijgen de deelnemers zicht op hoe de hersenen werken en hoe wij daarop kunnen inspelen. Door te spelen met eigen persoonskenmerken leer je in de praktijk situaties naar je hand te zetten. Daarbij is de wijze waarop je communiceert bepalend. Wij laten je ervaren hoe dat werkt. Uiteindelijk heb je zes praktische tips in handen om direct toe te passen.

Doelgroep

Jong en oud.

Leerdoelen

  • meer uit jezelf en je relaties halen
  • energie geven
  • leren om met invalshoeken om te gaan
Duur 1 tot 1,5 uur of lessenserie
Locatie Uw Locatie
Leeftijd 8 - 100 jaar
Deelnemers Maximaal 30 per ronde
Benodigdheden Lokaal met whiteboard of flipover en digiboard of TV met HDMI kabel, pen en papier.
Door ons verzorgd Docent, geluidsysteem

Neem Contact op

focus

Debatteren

ONTDEK UW INHOUSE DEBAT TALENT, WIE WINT DE BEDRIJFSBATTLE?

Inhoud

Bekijk hier een debatteren voorbeeld:

Verschillende debattechnieken worden uitgebreid besproken en met de deelnemers worden de vaardigheden aangescherpt die benodigd zijn voor een goed debat. Aan de hand van interactieve oefeningen bespreken onze trainers verschillende debattips en -trucs. We kijken onder meer naar interessante voorbeelden uit de praktijk.

Doelgroep

De debat bedrijfsbattle workshop is op twee manieren in te steken, hoog niveau zakelijk en middelmatig niveau jongeren.

Leerdoelen

Het doel van een workshop debatteren is om de deelnemers beter in staat te stellen om hun standpunt overtuigend te presenteren, hun gelijk te halen in een zakelijke situatie en krachtig hun mening te verwoorden.

Een goed debat draagt bij aan goede besluitvorming en beter begrip voor elkaar. Onze trainingen bieden handreikingen om uw boodschap overtuigender te maken. Het programma is leerzaam, aansprekend en kent een vernieuwende aanpak. Toegespitst op de situatie die bij u van toepassing is en met aandacht voor thema’s die voor u interessant zijn. We verzorgen trainingen voor overheid, bedrijfsleven en politiek.

Locatie : Uw locatie
Leeftijd : 18 - 100 jaar
Deelnemers : Onbeperkt
Benodigheden : Lokaal, pen en papier
focus

Inspireren

VOEG DE KRACHT VAN STORYTELLING TOE AAN UW PRESENTATIES EN UW PLANKENKOORTS VERDWIJNT!

Inhoud

In slechts één dagdeel leer je boeiender te presenteren en werkelijk je publiek te inspireren.

De volgende onderdelen komen in de workshop aan de orde:

  • Waarom zijn er zoveel saaie presentaties?
  • De geheimen rondom storytelling
  • Het 4-stappenplan om de perfecte presentatie te ontwerpen
  • Aan de slag met een eigen casus: zoek het goede verhaal
  • Boeiend vertellen van een verhaal
  • Integreren van het verhaal in de presentatie
  • Omgaan met reacties uit de zaal: interactief presenteren
  • En: veel oefenen en feedback ontvangen!

De workshop begint met het beïnvloeden van keuzes. Vanuit je eigen ervaring merk je hoe snel je beslissingen kunt beïnvloeden. Daarna krijgen de deelnemers zicht op hoe de hersenen werken en hoe wij daarop kunnen inspelen. Door te spelen met eigen persoonskenmerken leer je in de praktijk situaties naar je hand te zetten. Daarbij is de wijze waarop je communiceert bepalend. Wij laten je ervaren hoe dat werkt. Uiteindelijk heb je zes praktische tips in handen om direct toe te passen.

Doelgroep

Iedereen die een verhaal te vertellen heeft als jongere of op hoger niveau in het bedrijfsleven.

Leerdoelen

Een bijkomend voordeel is dat het vertellen van verhalen zeer ontspannend werkt. Ben je wel eens zenuwachtig voor een presentatie? Plankenkoorts verdwijnt snel zodra je aan een verhaal begint. En het publiek hangt aan je lippen. Dat is de kracht van storytelling!

Locatie : Uw locatie
Leeftijd : 18 - 100 jaar
Deelnemers : Onbeperkt
Benodigheden : Lokaal, pen en papier
focus

Mindreading

WEET WAT UW KLANT OF COLLEGA WIL ZONDER WOORDEN!

Inhoud

In de workshop mindreading, de naam zegt het al, leert u technieken die u helpen om gedachten te lezen. Daarbij leert u hoe u iemands vertrouwen kunt winnen, hoe u snel verbanden kunt leggen en hoe u persoonlijke informatie kunt uitlokken. Tijdens de workshop maakt u kennis met technieken die professionele illusionisten hanteren. Uiteraard leert u ook hoe u deze technieken zelf kunt toepassen.

Doelgroep

De workshop mindreading is een ontzettend leuk uitje voor iedereen die geïnteresseerd is in de medemens. En omdat de workshop geheel voor u op maat kan worden gemaakt, is het ook een erg interessante activiteit voor het bedrijfsleven. Een goede samenwerking is hier immers van groot belang.

Leerdoelen

Een bijkomend voordeel is dat het vertellen van verhalen zeer ontspannend werkt. Ben je wel eens zenuwachtig voor een presentatie? Plankenkoorts verdwijnt snel zodra je aan een verhaal begint. En het publiek hangt aan je lippen. Dat is de kracht van storytelling!

Locatie : Uw locatie
Leeftijd : 18 - 100 jaar
Deelnemers : Onbeperkt
Benodigheden : Lokaal, pen en papier
focus

Out of the box

WEET WAT UW KLANT OF COLLEGA WIL ZONDER WOORDEN!

Inhoud

Bekijk hier een out of the box denken voorbeeld:

Op interactieve wijze worden de toeschouwers geprikkeld om na te denken over de eigen kaders. De workshop is een interactieve mix tussen entertainment, mindmappen, uitdagende opdrachten en stof tot nadenken waarbij dagelijkse anekdotes en hoog niveau goochelen als metafoor voor creatief denken wordt gebruikt.

  • - het creative proces
  • - divergeren, associëren, covergeren
  • - denkpatroon doorbreken
  • - creatieve denktechniken creëren zoals: denkhoeden van de Bono, mindmapping en map of the world

Doel

Wie openstaat voor iets nieuws.

Leerdoelen

De workshop heeft een krachtige en innovatieve formule waarbij deelnemers worden uitgenodigd, vriendelijk geprikkeld en geïnspireerd, om op een actieve manier te leren.

Locatie : Uw locatie
Leeftijd : 18 - 100 jaar
Deelnemers : Onbeperkt
Benodigheden : Lokaal, pen en papier
focus

Out of the box seminar

Inhoud

Op interactieve wijze worden de toeschouwers geprikkeld om na te denken over de eigen kaders. De workshop is een interactieve mix tussen entertainment, mindmappen, uitdagende opdrachten en stof tot nadenken waarbij dagelijkse anekdotes en hoog niveau goochelen als metafoor voor creatief denken wordt gebruikt.

Doelgroep

Jong en oud.

Leerdoelen

  • creativiteit
  • denkpatronen
  • mindmapping
  • teamwork
Duur 1 tot 1,5 uur of lessenserie
Locatie Uw Locatie
Leeftijd 8 - 100 jaar
Deelnemers Maximaal 30 per ronde
Benodigdheden Lokaal met whiteboard of flipover en digiboard of TV met HDMI kabel, pen en papier.
Door ons verzorgd Docent, geluidsysteem

Neem Contact op

focus

Management Switch

De lagen worden omgedraaid voor verassende nieuwe inzichten.

Inhoud

Tijdens deze workshop komen vaak hele nieuwe inzichten aan het licht. Nieuwe bruikbare en misschien wel zeer efficiënte processen worden opnieuw bekeken. Alle bestaande en soms vastgeroeste processen worden opzij geschoven onder leiding van één van onze professionals. De nieuwste en ‘onderste’ laag werknemers zijn de CEO’s en gaan de toplagen van het management aansturen. Aan de hand van een business case krijgt iedereen een eigen rol en door te brainstormen worden de functieomschrijving en werkzaamheden samengesteld. Er zijn bedrijven geweest die deze case in real life hebben uitgevoerd waarbij de meest sociale medewerkers op een bedrijfsfeestje of de beste troubeshooters uit de onderste lagen een flinke promotie kregen. Daarbij verdubbelde de omzet in een jaar. Dus het is sowieso een interessante case.

Doelgroep

bedrijven

Leerdoelen

Duur 2 uur tot bij voorkeur een dag
Locatie Uw Locatie
Leeftijd 18 - 100 jaar
Deelnemers in overleg qua grote van de teams en aantal begeleiders
Benodigdheden nader overeen te komen
Door ons verzorgd alles inclusief de ruimte en lunch

Neem Contact op

Free WordPress Themes - Download High-quality Templates
DMC Firewall is a Joomla Security extension!